Sommarklänningar

Ni ska bara veta vad som hände mig. Det var iofs mitt egna fel, men ändå!
Köpte två klänningar ifrån Topshop och en bustier. Allt gick på 90£ - alltså mer än 1000SEK.
När jag och baby var och åt på Pizzahut glömde jag min Topshop påse och kom inte på det förrän dryga timmen efter. Vi nästan sprang tillbaka till Pizzahut som låg längst bort på oxfordst.
Som tur var hade någon hittat den och lämnat in den till personalen, om det inte var personalen själva som hittade den. Jag blev iallafall överlycklig och kramade tösen som gav mig påsen och hon blev shockad över att jag blev så glad.
Om hon visste vad shopping betyder för mig. 







Klänning ca 400:- st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0